headerbild

Inspirationen

Min motivation ligger i botten just nu, Vet inte hur jag ska lyckas få upp den heller. Letar inspiration som en tok men det går inge vidare. Har ingen lust till att sätta igång hästen efter hans lilla vintervila han har just nu. Suck Har ni några tips gott folk hur man får tillbaka sin motivation?
 
Tror egentligen allt blir bättre så fort jag och killen flyttar ihop, att allt kommer läggas på plats likt ett pussel men just nu kämpar jagverkligen för att hitta den där hungern jag annars vet att jag alltid har!
Känner istället en lust till att shoppa massor till hästen, känns som om lusten kommer tillbaka då? Men jag kan ju inte bara gå och köpa massa grejer som sen bara får ligga för att jag ändå inte känner någon lust?
Den andra januari är det dags att han sätts igång, måste hitta lite motivation tills dess!
 
Love A


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: