headerbild

Riktigt skön dag!

Har haft en skön avkopplande dag idag! Vaknade utvilad vid kl 10 imorse och låg och drog mig en stund, tog sedan ut Tilly och kastade pinne i typ 20 min :) Att hon inte tröttnar ibland! Haha. Åkte hem vid till mamma vid 12 och drack te och käkade ett mindre mellanmål som blev Kesella med funlight peach passion, snörade sedan om till mina Reebook Easytone och solglasögonen på och gick en pw med mamma och Tyson samt handlade på Hemköp här nere :)
Fikade med kaffe när vi kom hem och två(!) bitar mörk choklad med havssalt när vi kom in igen :)
Blev sen en låååång dusch, gjorde en inpackning och peelade både kropp och knopp :) så skönt att få bort alla döda hudceller! Usch!
Smorde in mig med världens bästa bodybutter! The Body Shop - Mango Body Butter! Jag som blir extremt torr, framförallt vintertid, denna är helt perfekt för mig! Så otroligt fet och härlig med en fantastisk doft!
Satte mig sen framför datorn och klickade hem ett par skor från H&M. Har tittat på dem jättelänge men har inte haft råd att beställa hem dom. Idag fick jag hem från H&M, en rabattkod på 10% med fri frakt! Så nu är de på väg hem till mig!! :D
Imorgon blir det jobb, har ev två kunder imorgon, en (eventuellt) ny kund, hon väntar på svar från sin frisör och va inte helt säker på tid ännu, får veta imorgon. Och sen kommer Elin och tar bort sitt material då hon är trött på att pekfinger och långfinger alltid släpper. Eftersom hon jobar på dagis och nu när barnen ska av och på med alla kläder och galonbyxor så blir detbara slit och släng så hon ska köra en paus och sen kommer hon igen när vädret bestämt sig för att vara fint! :)

Love A


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: