headerbild

Dålig uppdatering igen, börjar bli en dålig vana tror jag?

Jobbat en del, haft gansk mycket naglar på sistonde, tycker dock fortfarande att det är sjukt svårt att få till bilderna då formen på naglarna blir konstig och ser inte alls ut som det gör på bilderna som i verkligheten. Sen har det blivit lite extra på Kicks också :)
Skönt att kunna ha en inkomst faktiskt även om den är ganska liten, dock har de glömt min lön denna månad så jag fick bara en liten liten del men det ska justeras till nästa lön istället. Får se det från den ljusa sidan och tänka dubbel lön nästa månad!
Fredagen bjöd på jobb 4 timmar sen gick vi hem till Andreas och bara tog det lugnt med några glas vin. Ikväll ska vi hem till min syster och hennes kille, grabbarna ska basta och vi ka väl ha lite systermys innan middag och film antagligen.
I morgon hoppas jag få hem stolen till salongen, börjar kännas i ryggen nu när man suttit på mammas klippstol utan ryggstöd :/ Kanske dags att gå till naprapaten och knäcka och massera lite?

Slänger upp bilder på det senaste naglarna och hoppas ni får en grym helg! :)

Mikaela som alltid valt vitt glitter vart lite modigare och ville ha ljusrosa så blandade ihop lite glitter och detta vart resultatet


Lina valde blått glitter som skiftar i färg med stripedekoraktion och ljusblå rhinestone


Nina kom och gjorde ett nytt set och ville ha franskt, klassiskt och snyggt!


Torsdagen blev en rosa dag. Gjorde först mina egna, tog ceriserosa glitter och vita stripedekorationer på tummar och ringfinger


Emma valde mörkrosa, vart själv helt kär i denna färg! Var dock riktigt svårt att få fram rätt färg med kameran



Rebecca och Linda kom efter, Rebecca gjorde samma färg som Emma fast tigerinspererat och Linda valde rosa glitter med stripedekoration på ringfingrarna


Love A


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: