headerbild

Veckan så här långt

Körde en liten makeover igår, dels fixade jag mina egna naglar då de va dags och sen var de hårets tur, har varit blond väldigt länge nu och kände att de va dags för en förändring. Vet att jag skulle ånga mig om jag färgade hela håret mörkt så gjorde slingor runt om så de sticker liksom ut lite i mitten av allt blont :) Känner mig sämst på att förklara men ni får se bild på det imorrn då vi ska göra det mer brunt. Mamma blandade i lite för mycket rött och de ska ju va brunt, men bättre det än att de blir grönt :)
Naglarna får ni se även då, ska även slänga upp bilderna på mammas naglar som jag lovat!

Är faktiskt helt ledig den här veckan, även om jag har en del att göra ändå så känns det ganska skönt. Har hållt igång en del nu sen september 2011 med säljkursen på komvux med praktiken på Kicks, och sen jobb där över jul och nyår och nu har det satt igång en del med naglarna så de känns verkligen super kul och man njuter mer av livet när man får göra det man vill göra och kommer ofta på mig själv att jag känner mig hög på livet! :) Fattas bara en egen häst och sen känner jag mig fullbordad.

Nu ska jag ta mig en kopp te för att få upp värmen lite, längtar sååå mycket efter sommaren!

Love A



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: