headerbild

Update!

Har haft lite för mig den senaste veckan :)
I Söndags blev det jobb på Kicks fån halv 12 till 17 och igår blev det jobb på Kicks till 16. Därefter var det raka vägen till salongen och att ha två kunder.
Har rätt mycket den här veckan faktiskt, känns väldigt kul och de kommer dessutom lite nya kunder!

Nästa vecka har inte riktigt kommit igång än. Min kära pojkvän Alle åker till Idre nästa vecka och då blir man ju helt själv. Har en kund på förmiddagen på Lördag och sen ska jag vara barnvakt åt min systerson på eftermiddagen :)
På Fredag blir det provridning, vet redan vem hästen är men ska bli kul och se hur han är från ryggen!

Uppdaterar med mer naglar i veckan. Har dock inte hunnit fota mammas naglar ännu haha!

Mina nya, I love them!

 

Är även riktigt nöjd med håret!

 

Amandas naglar, hon tog lila glitter och sen gjorde jag en "halv blomma" i svart, rosa och silver glitter

 

Efter var de Linns tur som valde en mörk variant på turkos, var jättesvårt att få till ljuset så ni får ursäkta kvalitén på bilden! :)

 

Love A

 



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: