headerbild

Bokat om

Har vart ute med mina två hundar, Tyson och Tilly. Tyson är en Chihuahua på 5 år och Tilly är en chihuahua/Papillon på 10 månader. Riktigt kallt ute så det blev inte en så lång promenad då min vinterjacka är på kemtvätten och jag har  bara min ullkappa, men de fick iaf kissa av sig och busa en del i snön

Bokat om lite kunder på eftermiddagen då jag väntar på material. Första kunden kommer på Torsdag kl 5 och sen får vi se om jag får in en till innan :)
Då jag gör mina själv så slänger jag upp lite bilder på dom så länge :)






Dessa Naglar var de absolut första setet jag gjorde.
De va så korta då, haha!



Love A
Jossan

Ser ut att gå bra för dig! Kul att du hittat något du gillar :) Jag har en ny bloggen förresten, titta in om du vill!

puss

2012-01-13 @ 01:25:37
URL: http://josefinlindvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: