headerbild

Välkomna återigen!

Verkar ha droppat in några nya besökare! Välkomna, hoppas ni fortsätter och besöker bloggen! Har ni frågor eller liknande är det bara att kommentera inläggen eller om ni vill boka naglar eller annat så kan ni maila mig; [email protected] eller ringa mig på; 0760994767

Haft fullt upp hela veckan, både jobbat på Kicks och haft en del nagelkunder, så jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen! :)
idag är nog den enda dagen jag är helt ledig från allt så jag och Alle var en stund i Haninge Centrum. Har ett bra tag velat ha ett par Reebook Easytone men har dels inte haft råd och har även haft  svårt att hitta ett par som jag gillat utseendemässigt. Idag däremot hittade jag ett par svarta med rosa insida/sula och de var dessutom nedsatta från 1200: - till 700: -, de blev mina på en gång!




I Tisdags kom först Gabbi och gjorde en fyllning, hon gick från silverglitter till neonrosa och på ringfinger och tumme även med svartglitter :)

 

Lite senare var det Linas tur att göra en fyllning och hon valde vanligt franskt med svarta blommor.
Måste öva mer på att göra franskt! Allt syns mycket tydligare än med glitter så det gäller ju att göra ett bra jobb. Får börja träna mer på det!

 

I Torsdags kom först Josefine och gjorde ett nytt set, hon såg bilden på Gabbis naglar och ville ha likadant fast på alla naglar istället för bara tumme och ringfinger. Gjorde inget smile med det svarta den här gången utan en (relativt)rak linje :)

 

Hon hade med sig sin vän Lisa som också gjorde ett nytt set naglar, hon valde guldglitter som fadear :)

 

I fredags fixade jag mammas naglar, hon gick från det blåa glittret till guldglitter och svart gelé


Mamma, före; Blått glitter.
Inte ett enda släpp. Älskar mitt material verkligen, lätt att jobba med och ger bra resultat!
Efter; Guldglitter med svart gelé

 

Slutligen i igår(Lördag) kom Emma och gjorde ett nytt set i neonrosa glitter.
Det är även hon som har hjälpt mig med designen här på bloggen! Tack gumman :)

 

Har kommit på att det är riktigt svårt att få bra bilder på naglarna, det ser ut att bli konstig form eller dylikt, hoppas det blir bättre när jag tar med kameran(som jag alltid glömmer)!

Love A

 



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: