headerbild

Välkomna!

Hej och välkomna till min nya blogg!
Alexandra heter jag och är 21 år, Jag bor i Haninge i Stockholm och våren 2010 utbildade jag mig till Makeupartist och hårstylist på Makeup Institute i stockholm efter att ha tagit studenten från Djurgymnasiet med inriktning häst!
Nu ligger planerna på fler utbildningar och inom kort kommer jag gå en ögonfransförlängning kurs och senare vaxning, hårförlängning osv.
Just nu gör jag även naglar men ej utbildad tyvärr så pengarna som kommer från nagelkunderna går till den utbildningen.
Börjar själv känna nu att jag blir mer och mer nöjd för varje kund jag har och är så otroligt kul att veta att de går framåt!

Min mamma är frisör så jag har ju turen att få sitta på hennes salong i Västerhaninge och ha kunderna där.
Min syster är utbildad som nagelteknolog, vaxning, fotvård (ej medicinsk) och fransförlängning så har jag frågor frågar jag bara henne! :)

Har du frågor eller vill du ha naglar men ändå komma undan bra i pris så är det bara att kommentera här eller skicka ett mail till [email protected].
Jag tar 250 :- för  nytt set och 200 :- för fyllning. Vanligt franskt eller glitter och vilka dekorationer bestämmer du själv utan extra kostnad!




Kram på er så hörs vi! :)


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: