headerbild

Lediga dagar

Jag ska vara ledig två dagar i rad nu, det känns lite konstigt då jag har haft fullt upp med både det ena och det andra de senaste två veckorna! Haha :) Imorgon går min ena systerson, Kevin, ut 1an, helt sjukt vad tiden går fort. Kommer ihåg när Jenny precis kommit hem från BB Med den där lilla knodden liksom :)
Ska även fixa mina nails imorgon då det är dags för dom nu! Blir bara franskt med kanske någon dekoration på, är ganska skönt att bara ha franskt också!

Hoppas på ett riktigt bra väder imorgon då jag börjar bli riktigt klänningsugen nu och jag tycker den riktiga sommaren kan komma ordentligt nu!
Ska även på arbetsintervju på Fredag, på Jula haha! Det blir inte de högsta klackarna då inte :D

Ska slänga upp lite bilder senare så välkomna tillbaka :)

Love A


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: