headerbild

Nytt Jobb

Jag har fått ett nytt jobb! Jag kommer nu från 8.00-16.00 att sitta på kundtjänst på combilotterierna och svara på mail och svara i telefon. Naglarna kommer jag absolut inte sluta med, det är både en bra extra inkomst och så kan jag ju inte svika min kunder! Så bilder kommer att komma ändå!

Midsommar vart riktigt trevligt. Vi var ute hos Alles kusin Simon med en del killkompisar (så jag var ända tjejen men men) Åt god mat, frosen cheesecake som jag gjorde kvällen innan, var nere vid dansbanan och hade det bra innan vi åkte hem vid 12-tiden :)
Gårdagen vart det bara lugnt med serietittande och massa mys i soffan och ikväll ska vi på bio och se Snowwhite and the huntsmen, hoppas den är riktigt bra!

Kommer med en liten recention på den sen, nu ska jag fixa mig :)
Love A


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: