headerbild

Hunden i knät!

Sitter just nu och lyssnar på lite musik med Tyson i mitt knä, lilla gosen!
Började dagen med att ta en mindre powerwalk med Tyson innan frukosten. Easytone fick sitta på fötterna och var sen ute i ca 20 minuter :) Kom in och gjorde frukost, söderte blandning med mackor och yoghurt.
Har nu suttit och tagit det lugnt framför tvn och ska väl hoppa in i duschen nu innan det blir jobb ikväll. Har bara en kund idag, Alles mamma Liselotte, hon frågade igår om jag ade tid att fixa idag och eftersom jag är ledig idag så har jag massvis med tid. Så hon kommer ikväll kl 17.00 :)
Har haft en del kunder på sistonde och bilder kommer inom kort!
Nej nu börjar tiden rinna iväg och jag ska hinna en del innan jag ska åka så uppdaterar mer senare!
Love A


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: