headerbild

Revitalash

Måste ju berätta om bland det bästa jag har varit med om!
När jag först hörde om denna produkt så jag var ganska skeptisk, lät bara för bra för att vara sant.
Den sägs ju förlänga och göra fransarna tjockare och mörkare och jag tänkte att det inte alls skulle vara så effektivt, men när Jasmina och Hanna på Kicks köpte det så ändrades heeeeela min uppfattning.
Efter tre veckor fick de allt som var lovat! De fick mörkare, längre och tätare fransar! Det var ju givet att jag också skulle ha en så sagt och gjort köpte jag med mig en hem.
Det första jag märkte var alla småfransar som växte fram, sedan vart de mörkare medans småfransarna växte. Nu idag, efter ca 3,5 vecka, så blir jag lika chockad varje gång jag ska sätta på mig mascaran och när jag ska tvätta bort sminket på kvällen tror jag inte att jag får bort alla mascara för de är ju mörkare än vad de varit förut. Helt otroligt!!

Historien bakom Revitalash:
RevitaLash utvecklades av en läkare, Michael Brinkenhoff, vars fru hade genomgått en cellgiftsbehandling som i sin tur hade gjort hennes ögonfransar glesa och tunna. Med en 25-årig erfarenhet som ögonläkare trodde han sig veta vad som kunde hjälpa sin frus ögonfransar. Med hjälp av ett team begåvade kosmetikakemister skapade han en ny unik produkt som skulle hjälpa många att få långa, friska ögonfransar - inte minst hans egen fru. Det var så RevitaLash föddes.
Nu finns de ju alla möjliga märken med samma effekt. Revitalash, Neulash, Xlash osv osv!
Rekomenderar verkligen att testa om du har tråkiga fransar! Det är kanske inte det mest billiga men det är värt varenda öre! I love it!


Love A


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: