headerbild

Alltid är det något

Ja herregud.. Vart ska man börja?
Skriver kontrakt med ägaren om hästen idag. Hämtar även hem utrustning och hö till honom då och han får komma hem till mig på fredag :) Isabelle ska kolla på honom i helgen och vi ska lägga upp en träningsplan för honom. I'm so excited, äntligen ska jag nå mina mål!
Nu kommer bara nästa problem. Eftersom jag är inhyrd av ett bemanningsföretag så har jag ju ingen fast anställning och nu har chefen har bestämt sig för att jag inte ska få vara kvar så jag jobbar sista dagen den 3 oktober sen får jag sluta. SUCK!! Bara börja leta igen då! Jaja jag kan iaf hålla hästen till i november/december så tills dess borde jag ju ha ett nytt jobb? Hoppas jag iaf, även om det så bara är ett extrajobb :)

Nej, nu ska jag fortsätta jobba

Love A


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: