headerbild

Det här med jobb

Det är bra svårt! Jag som dessutom har kommit på att jag vill jobba själv. Har ingen som helst lust att vara anställd och bara få höra att man måste jobba hårdare.
Frågan är ju bara vad man i så fall ska man jobba med? Jag har kommit på en rätt dum idé egentligen.. Jag vill designa väskor och skor, hur jag nu hade tänkt lyckas med det vet jag inte men ja, den tanken sitter rätt hårt vilket gör att jag inte kan komma på något annat.. Ekonomi och administration är ju mer eller mindre uteslutet då jag inte har någon ekonomiutbildning alls. Gick häst på gymnasiet liksom, hur jag egentligen tänkte där vet jag inte heller.. Haha men det var kul så på så vis ångrar jag mig inte men sen har jag ingen nytta av den i dagsläget.. Har ni någon idé vad man skulle kunna jobba med om man vill starta eget? :)

Love A


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: