headerbild

Världens finaste!

Åh jag går just nu runt med jordens lyckorus i hela kroppen! Fille var så otroligt fin igår, så otroligt eftergiven och lydde minsta vink! Jag har verkligen världens tur som har fått hem en sån fin häst och känner hur mycket jag kommer att lära mig på honom! Kommer leva länge på den här känslan och längtar redan till imorgon när jag får sitta i sadeln igen!
 
I övrigt går jag runt på jobbet och har egentligen inte så mycket att göra, det ringer en del men inte så mycket mer än så. Jobbar till 18.00 ikväll vilket gör att jag kommer missa den allmänna tiden i ridhuset så han får stå idag, tror egentligen inte att det gör något för honom för då får han bara en day off och vi kan istället bara mysa ordentligt ikväll i stallgången :)
Segt dock att sitta här ända till 18.00 och vara hemma vid 19.00 men men sånt man får ta ibland, jobbar sista dagen nästa onsdag vilket just nu känns ganska skönt (hur hemskt det än låter). Det som känns jobbigast är nog att veta att man inte kommer göra någonting annat än nagelkunder självklart men inkomsten kommer ju minska avsevärt.
 
 
Prinsen <3
 
Måste fortsätta jobba nu men skriver snart igen ;)
 
Love A
 


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: